head> Fredagsbloggen - static.blogg.se/shared/js/comments.js">
">

Fredagsbloggen

"Tarzan on a big red scooter" (:

fredag hela veckan


Måndag, då hade jag min grörutiga skjorta ,tights o elefant halsband
och var glad utan anledning!

Tisdag, hmm...vad gjorde jag då? Jag var med lollo tror jag
vi såg på pochahontas filmen o pluggade lite biologi. Snodde
mors vita blus o tyckte jag var fin !

Onsdag, då var jag trött , o tog på mig min mysiga grå munktröja
och satte den röda rosetten i håret ,var i skolan som vanligt o
sen så pluggade jag biologi .

Torsdag, hade jag ett svårt biologi prov i skolan, får hoppas på
det bästa . Efter skolan så drog jag med mig mitt blommiga täcke
till soffan och sov en stund .

Fredag , idag hmm.. jag jag haft nationella prov i engelska,
hrm! får se hur de resultatet blir ;s . När jag kom hem åt jag
bullar o tog en dusch , o ikväll vet jag inte vad jag ska hitta
på riktigt faktiskt . Idag har jag en prickig kjol på mig o en
kofta med rosor på som ni kanske ser på bilden, (fint va?)

puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie .

jag vill o ha en himmelsäng!

2009-03-15 @ 02:51:56

Ett fint ord?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0